1. Az Vevő választása szerint igényelheti a megrendelt áru személyes átvételét a Szolgáltató valamely üzletében, vagy az általa megrendelt áru házhozszállítását választhatja.
2. A megrendelt áruk a Szolgáltató üzletében történő átvétele díjmentes. A Szolgáltató felhívja a Vevő figyelmét arra, amennyiben az áru üzletben történő átvétele mellett dönt, úgy a vételár Szolgáltató B3 Takarékszövetkezetnél vezetett 73900236-18214734 számú bankszámlájára történő átutalásával előre (az áru átvétele előtt), vagy átvételkor az üzletben készpénzben teljesíthető.
3. Szolgáltató az alábbi helyszíneken a következő üzletekkel rendelkezik.
(1) Budapesti üzlet nyitvatartási ideje [1111 Budapest, Karinthy Frigyes út 30.]:
Hétfő: 10.00-18.00
Kedd: 10.00-18.00
Szerda: 10.00-18.00
Csütörtök: 10.00-18.00
Péntek: 10.00-18.00
Szombat: 10.00-13.00
Vasárnap: Zárva
E-mail: napfenycsillar@gmail.com
Telefon: +36/1/466-7149
(2) Veszprémi Kossuth u. 6. sz. alatti üzlet nyitvatartási ideje:
Hétfő: 9.00-17.30
Kedd: 9.00-17.30
Szerda: 9.00-17.30
Csütörtök: 9.00-17.30
Péntek: 9.00-17.30
Szombat: 9.00-12.00
Vasárnap: Zárva
E-mail:napfenycsillar@gmail.com
Telefon: +36/88/329-822
(3) Veszprémi Viola u. 2. sz. alatti üzlet nyitvatartási ideje:
Hétfő: 8.30-17.00
Kedd: 8.30-17.00
Szerda: 8.30-17.00
Csütörtök: 8.30-17.00
Péntek: 8.30-17.00
Szombat: 9.00-12.00
Vasárnap: Zárva
E-mail: napfenycsillar@gmail.com
Telefon: +36/88/788-940
A Szolgáltató a megrendelt és házhoz szállítani kért árut szállítmányozó cég (a GLS Futárszolgálat) igénybevételével juttatja el az Vevő által megjelölt szállítási címre.
4. Házhoz szállítási díj:
(1) Bruttó 50.000Ft. összeget meghaladó vásárlás esetén a kiszállítás ingyenes.
(2) Bruttó 50.000Ft. összeget meg nem haladó összegű vásárlás esetén a kiszállítás díja bruttó 2500,-Ft.
5. A megrendelt áruk házhozszállítása esetén a csomagküldési díjat, fuvardíjat magában foglaló szállítási díjat a Vevő viseli, a szállítás díja a szállítási mód kiválasztásánál van feltüntetve, és a megrendelést összesítő képernyőn, a számlán és a megrendelést visszaigazoló e-mailben is szerepel. A Szolgáltató a szállítási díj változtatásának jogát fenntartja azzal, hogy a módosítás a www.napfenycsillar.hu weblapon való megjelenéssel egyidejűleg lép hatályba. A módosítás a már megrendelt áruk szállítási díját nem befolyásolja.
Ha egy Vevőtől azonos napon több megrendelés is érkezik, ezek a házhoz szállítás díja szempontjából külön kerülnek figyelembevételre. Szolgáltató felhívja az Vevő figyelmét arra, hogy a külön-külön leadott megrendelések utólagos összevonása nem igényelhető; ugyanakkor a Szolgáltató fenntartja a jogot több megrendelt cikk egy szállításba történő összevonására.
6. A www.napfenycsillar.hu weblapon forgalmazott áruk kizárólag Magyarországon kerülnek kiszállításra. A szállítás várható időpontjáról a GLS Futárszolgálat tájékoztatja a Vevőt, aki köteles a jelzett, illetve egyeztetett időpontban átvenni a megrendelt szállítmányokat.
7. A megrendelt árut/árukat a GLS Futárszolgálat munkatársai munkanapokon 8 és 18 óra között szállítják ki az Vevő által jelen ÁSZF-ben foglaltaknak megfelelően megadott, a Szolgáltató által a visszaigazoló e-mailben rögzített címre. Ha a kézbesítés sikertelen a futár értesítőt hagy a címen, és a kiszállítást a következő munkanapon ismét megkísérli. Amennyiben a futárszolgálat a csomagot a megrendelő hibájából nem tudja kézbesíteni, és ezáltal a csomag sikertelen kézbesítés miatt visszaérkezik a feladás helyére, úgy a megismételt feladás, valamint a tárolás költségeit a címzett viseli.
8. Az általános szállítási határidő gyártónként változó és tájékoztató jellegű. A készleten lévő áruk esetében a szállítási határidő általában 2-3 munkanap, egyéb esetekben hozzávetőlegesen 7-10 munkanap. Amennyiben a várható szállítási időpont meghaladja a 10 munkanapot, a Szolgáltató az adott megrendelés feldolgozását követően haladéktalanul telefonon vagy e-mailben tájékoztatja a Vevőt. Abban az esetben, ha a kiszállítás várható időpontja az Vevő részére nem megfelelő, akkor a Szolgáltató az Vevő e-mailben rögzített kérésének megfelelően a megrendelést módosítja, vagy törli.
9. A Szolgáltató felhívja az Vevő figyelmét arra, amennyiben a futárszolgálat kézbesítését választotta, akkor az áru átvételekor győződjön meg a csomagolás sértetlenségéről. Abban az esetben, ha az Vevő a csomagolást sérültnek ítéli meg, a csomag felbontását követően ellenőrizze az áru épségét. Amennyiben a megrendelt árun sérülés található, a Vevő köteles a futárszolgálattól annak jegyzőkönyvben való rögzítését kérni. Abban az esetben, ha a jegyzőkönyv felvétele Vevőnek felróható okból elmarad, akkor a Szolgáltató az ebből eredő károkért való felelősségét teljes mértékben kizárja.
10. Amennyiben a Szolgáltató a Vevő által megrendelt áruk kiszállítását csak több részletben tudja teljesíteni, akkor az ezzel felmerülő többlet futárköltséget a Szolgáltató átvállalja legfeljebb 20.000.-Ft. összeg erejéig.
11. GLS futárszolgálattal való kiszállítás esetében a vételár kizárólag utánvéttel teljesíthető. Ebben az esetben a Vevő készpénzzel fizet a futárszolgálatnak. Az áru átadásának feltétele a számlán rögzített vételár, illetve az esetleges szállítási díj maradéktalan kiegyenlítése.
12. Szolgáltató a Vevő részére a megrendelés visszaigazolását követően, illetve a kiszállítás megkezdését megelőzően állítja ki a számlát, amelynek értéke a megrendelt házhozszállítás tekintetében közvetített szolgáltatást tartalmaz. A számla átadása az áru leszállításával, illetve átadásával egyidejűleg történik.
13. A vételár, illetve a szállítási díj határidőben történő maradéktalan megfizetésének elmaradása esetén a Szolgáltató jogosult a Vevő megrendelését törölni, illetve a szerződéstől elállni, és ezzel felmerülő kárát a Vevővel szemben érvényesíteni.
Szolgáltató a jelen bekezdésben rögzített bármely jogosultságának érvényesítéséről a Vevőt e-mail útján tájékoztatja.
14. A Szolgáltató jogosult 70.000.- Ft. összeget meghaladó megrendelés esetében átutalás útján vagy készpénzben a Vevőtől 30% előleget kérni. Az előleg megfizetéséről a Szolgáltató számlát állít ki. Abban az esetben, ha a Vevő az előleg megfizetését megtagadja, akkor a Szolgáltató jogosult a Vevő megrendelését törölni. Szolgáltató a megrendelés törléséről a Vevőt e-mail útján tájékoztatja.
15. Amennyiben www.napfenycsillar.hu weblapon rendszerhiba vagy egyéb okból hibás áron kerül feltüntetésre az áru, a Szolgáltató hiba felismerését követően haladéktalanul tájékoztatja a Vevőt az áru tényleges vételáráról, azzal, hogy a Vevő a tényleges vételár ismeretében a megrendelését e-mail útján megerősítheti, vagy a szerződéstől elállhat.